Bistånd & utveckling iFokus

Bistånd & utveckling

Etikettutveckling
Läst 647 ggr
[walkinbeauti]
2011-09-05 02:22
0

Underbart !

Vet inte om det är tillåtet att skapa en tråd innan sajten är lanserad men jag kan inte hålla mig och måste få säga att det är underbart att i fokus får denna sajt.Så mycket hjälp behövs världen över och tänk om alla tänkt på det då skulle så många få dom nödvändigheter dom så väl behöver.

Är djupt engagerad i Navajos folk ett stort indianreservat som täcker stora delar av delstaterna Arizona,New Mexico,Colorado och Utah där människor lever i misär på många håll.Har en fadderpojke i Liberia som jag följt under många år sedan han var riktigt liten.

Min uppgift i denna värld är att göra mitt absolut bästa för dom som har det svårt både i Sverige och utomlands,vuxna som barn hjälpen behövs överallt och vi som kan och har en lite pengar eller kläder,saker över bör delta i detta arbetet för att hjälpa så gott vi kan.

Man behöver inte vara rik för att hjälpa ,man kan tex ställa upp i ett soppkök för den hemlösa,man kan vara en vän som bjuder på en fika,man kan vara den som lyssnar när någon behöver prata,man kan göra volontär arbeten på härbärgen och i olika länder bara man bidrar med något gör det så oerhört mycket för dom människor som saknar allt.

Vår insats behövs stor som liten och jag önskar denna sajt all  LYCKA TILL en sajt jag vet jag kommer att besöka ofta .

Leffe
2011-09-05 17:47
0